Wednesday, October 28, 2009

Terningkast for BIFF

Bergen Internasjonale Filmfestival aka BIFF går mot slutten. Det er trist men sant. Eg har hittil fått med meg fylgjande filmar:
* Funny people - Terningkast: 4/5
* The White Ribbon - Terningkast: 4
* Med åpne øyne - Terningkast: 5
* Letters to the president - Terningkast: 5
* True Adolescents - Terningkast 4

Eg er med andre ord ganske nøgd med valg av filmar. Det er mange eg skulle ønskt eg kunne sett, heldigvis kjem mange av dei på kino.

...mellom dei to siste filmane i dag fann vi ut at det blei for lenge å vente. På biletet finles Johannes programmet til BIFF for om mogleg finne ein film vi kunne sjå i den lengste pausa.Sidan det ikkje var BIFF-filmar som frista nok (valet stod mellom fransk og russisk), valde vi å sjå "Knerten". Eit val som vi er ganske så nøgde med! Trur eg fint kan anbefale denne og. Den fungerte fin-fint som ein pausefilm!

Elles gjekk ete-så-lite-karbohydratar-som-mogleg-prosjektet litt i vasken i dag, så det er kanskje like greit at det kun er BIFF ein gong i året!

No har eg kun ein film att, som eg skal gjere mitt beste for å rekke å sjå.

No comments: