Sunday, August 23, 2009

Ver for folk flest?

I dag trossa eg regn og toréver og reiste til Bergen for å høyre på Siv Jensen. Ikkje fordi eg trudde ho ville kome med noko nytt, men fordi det er litt interessant å sjå korleis ho har endra seg i det siste. Ho vil liksom tekkje alle. Folk flest.

Før Siv fekk lov til å entre scenen fekk tre av dei lokale vise seg litt fram. Fyrst femtekandidaten frå Hordaland FrP Torkil Åmland, sist høyrd i utdanningsdebatten til Studentersamfunnet.Like før han begynte å prate kom det myrke, nesten svarte skyer, og regnet bøtta ned. Det var nesten som om det var ei meining. Han er det eg vil kalle ein typisk representant for sitt parti. Like myrk som skyene som var over Festplassen. I debatten på UiB blei han arrestert for å ha prata mot eige partiprogram, og eg trur nok han var litt på kant denne gongen og. Det han fokuserte mykje på, og som eg reagerte mest på, var dette med at ein familie består av mor, far og born. At den nye ekteskapslova var feil, og at FrP ville halde fram med å jobbe mot den. Dei to neste talarane Kari Woldset og Arne Sortevik prata om samferdsel og asylpolitikk. Woldset kunne fortelle oss at med SV i regjering kunne ho garantere at det kom til å bli barnehagePLIKT for alle landet sine eittåringer. Kvar tek dei det frå??

Så kom "endeleg" Siv på scena. Det som slår meg er at ho pratar mykje om ingenting, og at det er myke feigskap over det ho seier. Kall ein spade for ein spade. Ikkje pakk det inn for at flest mogleg skal svelgje det du har å tilby! Midt i ei setning om kriminalitet sa det "PANG" og skjermen blei svart og lyden borte. Det var kanskje ei meining med det?

Då dei fekk fiksa lyden at kunne Siv fortelle oss at FrP skulle fjerne alle bompengar. På bompengestasjonane skulle dei jamvel sette opp skilt som sa at det var FrP vi kunne takke for at vi slepp å betale bompengar. Og kvar ho skal ta pengane frå? Altså... vi HAR jo oljefondet! Kva er det vi maser med? Skattelette, fjerning av bompenger, utbetring av vegene... oljefondet er løysinga!

Etter at eg hadde høyrd på Siv gjekk eg til Skostredet. Det fekk meg i betre humør :)

4 comments:

Unknown said...

JAMEN. torill då. vi skal jo LEGGJE NED FYLKESKOMMUNEN. No må du følge med.

Torill Jørgensen Frøise said...

åh, eg gløymde det. sorry! det kjem an på om dei finn nøkkelen, kanskje?

Torkil said...

Hei igjen - jeg forstår du var tilstede på debatten på UiB. Interessant mytologisk forklaring på værforandringene i Bergen. Du skrivr at jeg pratet mot mitt eget partiprogram. Antar du sikter til spørsmålet om styringsformer for universitetet. Jeg kjente ikke til det tilfellet spørreren spurte om, og måtte få komme tilbake til det. Vi politikere er ikke orakler, som tar alle henvisninger på sparket. Vårt partiprogam sier tydelig at undiversitetene sikal være selvstyrte, selv velge styreform og selv velge antall ekstern styrerepresentanter. Du er velkommen til å sjeke vårt handlingsprogram for 2009-2013. Det var vel godt nytt? :-) Mvh Torkil Åmland

Torkil said...

Beklager forresten skrivefeilene - burde lest korrektur..:-)