Wednesday, March 28, 2007

Spillekveld med Inger Marie

I kveld var vi så heldige at vi fikk lov til å komme på besøk til Inger Marie og spille brettspill. Både "Kvitt eller dobbelt" og "Ticket to ride (USA)" var veldig morsomt. Det skal sies at jeg nok var flinkest i det førstnenvte, men heldigvis hindrer ikke det at jeg er dårlig meg i å like et spill! Synnøve ble litt snurt fordi ikke hun fikk spørsmålskortet med Pondus. Jeg valgte å bytte det ut mot et annet kort om film og bøker. Og så var jeg glad for spørsmålet om de fire S'ene i norsk skøytesport. Jeg skreiv da ikke rundetider for ingenting!!

IMS og S var jevne i kampen om beste tog, IMS vant på målstreken. Jeg holdt meg litt lengre bak på brettet med mine fine grønne vogner. Og jeg har lyst på "Ticket to ride - Europe"! :)

No comments: