Thursday, November 16, 2006

Askøy - ikke akkurat verdens navle

Jeg vedder på at mange/noen/en person/ingen har gått og ventet på at jeg skulle fortelle om hva som skjedde når jeg var på Askøy (for noen kjent som Bergen) for noen dager siden. Som vanlig skuffer jeg ikke!

Det første vi gjorde var å introdusere Blokus for barna, noe som selvfølgelig var veldig vellykket. Hvem kan ikke like Blokus? Verre var det med faren til S som ikke akkurat er en supergod taper. Heldigvis vinner jeg så og si aldri i det spillet!

Da de små var lagt kjørte vi for å kjøpe rullekebab. Jeg hadde hørt mye om den før, og jeg ble ikke skuffet (selv om den minnet mistenkelig på knackwurstene som inneholdt The fallen madonna with the big boopies).

Drill er en sær sport. Som min kjære utrykte det; det er ellers bare hunder som løper når noen kaster en pinne til dem. Jeg fikk en merkelig følelse av å være med i American Beauty da jeg satt og så på de håpefulle drille. Jeg følte meg ikke akkurat som Lester Burnham, jeg er nok mer en Ricky.
















Dette er også en drillpike

Ellers gikk det mest i å gå tur med hunden, rydde oppvaskmaskinen, vaske og lage mat... og jeg SAVNER det! Selvfølgelig ligger det noe bak dette savnet. Jeg skal vestover igjen 1. desember! :)

No comments: