Monday, July 09, 2012

Mine skeive filmer

Etter å ha sett noen skeive filmer i helga, fikk jeg lyst til å poste listen min med skeive filmer her. Ikke alle er nødvendigvis like bra, og ikke alle har "skeivheten" som hovedtema.

Er det noen filmer jeg ikke har på lista som jeg absoutt bør ha? Hva er din skeive favorittfilm?

Here we go:

  Another gay movie
  BE  Skitne, syndige meg/ Jeg elsker hvem jeg vil
  Beautiful Boxer
  Beautiful Thing
  Before Night Falls   
  Beginners

  Better than chocolate
  Billy Elliot
  Biutiful
  Boys don't cry
  Breakfast on pluto
  Brokeback mountain
  But I'm A Cheerleader
  Chicken Tikka Masala
  Christhoper and his kind
  Dreamers, The
  Ellen Degeneres  here and now  
 Ellen DeGeneres: The Beginning

  Englishman in New York, An
  Eyes wide open
  Fingersmith
  Fire 4
  For the bible tells me so
  Fucking Åmål
  Funny Shorts
  Home at the end of the world, A
  Howl
  I love you Phillip Morris
  Imagine me and you
  In and Out
  Itty Bitty Titty Committee
  L Word  Complete season 1 – 5
  La Cage aux Folles
 Latter Days
  Lip Service, series 1
  Mannen som elsket Yngve
  Midt imellom
  Milk
  My Own Private Idaho
  Mysterious Skin
  Nine Dead Gay Guys
  Party Monster
  Peter's Friends
  Philadelphia
  Pour Le Pire Et Pour Le Meilleur (As Good As It Gets)
  Queer as folk
  Queer duck: The movie
  Rules of Attraction, The
  Running with scissors
  Saved!
  Secret Diaries of Miss Anne Lister, The
  She's a boy I knew
  Single man, A
  Storytelling
  Tarnation
  Tipping the velvet
 Tomboy
  Urbania
  Victor Victoria
  Weekend
  Wilde
  XXY

1 comment:

Ronny said...

Du har fått med det meste tror jeg, det jeg kommer på i farten - som Ed Wood-eposet "Glen or Glenda", og den ekstremt stereotype tullekomedien "Zorro - The Gay Blade" med George Hamilton, er vel engentlig ikke noe å anbefale (om man ikke har litt sær humor da).