Wednesday, May 25, 2011

Dagens mail.

Hei kjæreste en. Hvordan er du i dag?. Jeg tror du gjør det bra, kan du don `t bli overrasket om denne meldingen. 

Jeg er mer enn glad for å lese svaret ditt i dag, fortalte min kjære liker jeg deg i min første post, Mitt navn er Reachel Matine fra lvory kysten i Vest-Afrika For tiden er jeg bosatt i flyktningleiren her i Dakar Senegal som følge av borgerkrigen som foregår i landet mitt. Jeg er 23 år gammel jente 5'8 "høy.
Min far (DR WILLIAM MATINE) var personlig rådgiver for tidligere statsoverhode (Late DR ROBERT GUEIYA) før opprørerne angrep huset vårt en tidlig morgen og drepte ham sammen med min mor Det er bare meg som er i live nå, og jeg klarte å gjøre meg til en nær etter land Senegal der jeg bor nå. Vennligst Jeg vil gjerne vite mer om deg. Du liker og misliker og hva du gjør i dag. når jeg leste din post i dag, er å gi meg full glede og lykke, jeg håper jeg har fått hon est personen som jeg har vært på leting. takk igjen jeg vil gjerne se deg ansikt til ansikt snarest .. min kjære jeg vil gjerne være en del av livet ditt. Mine er her litt varmt her i Dakar Senegal. I denne flyktning vi bare lov til å gå ut bare noen ganger i uken. Dens bare som en bor i fengsel og jeg håper med din hjelp, og ved Guds nåde vil jeg komme ut her snart. Jeg har ikke noen slektninger nå som jeg kan gå til alle mine slektninger løp vekk i midten av krigen den eneste personen jeg har nå er Rev.David George som er pastor i (Kristus for alle kirker) her i flyktning han har vært veldig hyggelig mot meg siden jeg kom hit, men jeg er ikke bor sammen med ham heller Jeg drar i kvinnenes herberget fordi flyktningen har to vandrerhjem ett for menn den andre for women.The pastor Tel nummer (00221774874960) jeg vil være venter for samtalen din så snart som du mottok denne meldingen, hvis du kaller forteller Pastor David GEORGE at du vil snakke med meg at han vil sende til meg i herberget. 


Som en flyktning her jeg ikke har noen rett eller privilegium til noen ting enten det er penger eller hva fordi det er mot loven i dette landet, vil jeg gå tilbake til studiene mine fordi jeg kun deltok mitt første år før den tragiske hendelsen som fører til min være i denne situasjonen nå fant sted. 


Vennligst hør på dette, jeg har min avdøde fars kontoutskrift og død sertifikat her hos meg som jeg skal sende dere siste, fordi når han var i live han avsatt noen sum penger i en ledende bank i Europa hvor han brukte navnet mitt som pårørende, er det aktuelle beløpet $ 6.5m (Six Million fem hundre tusen dollar). Så jeg vil gjerne at du hjelper meg overføre disse pengene til din konto og fra den kan du sende noen penger for meg å få min reise dokumenter og flybillett for å komme over å møte deg. 


Jeg holdt dette hemmelig for folk i flyktning her den eneste personen som vet om det er presten fordi han er som en far for meg. Så i lys av ovenstående jeg vil gjerne at du skal holde det for deg selv og ikke fortelle det til noen for jeg er redd for å miste mitt liv, og pengene hvis folk får vite om det. 


Husk Jeg gir dere all denne informasjonen på grunn av tillit og ærlig jeg avsatt på you.I som ærlig og forstå mennesker, sannferdig og en menneskelig visjon, sannhet og hardt arbeid. Min favoritt språk er engelsk, men språket vårt er fransk, men jeg snakker engelsk meget flytende. 


Imens jeg vil gjerne at du ringer meg å bevise dine ærlig og også å høre stemmen min og jeg også vil høre dine. Ha en fin dag og lese meldingen min forsiktig, kan du behandle dette svært presserende å trygge livet mitt, hvis du er villig til å hjelpe reagere raskt slik at jeg vil gi deg alle detaljer om banken der pengene ble avsatt Venter på å høre fra deg soonest.


 Hilsen .. Reachel

1 comment:

Rebekka said...

Ingen tvil, henne bør du satse på :P