Monday, March 14, 2011

Årsmøte 2011 - høgdepunkt

Det var virkelig kvinnene sitt årsmøte i går, det heile starta når vi skulle velge 1. vara i landsstyret, og vår kjære ordstyrar kom med forslaget: "Camilla er kvinne". Det gjekk eit lite sus gjennom salen. Folk mumla og kviskra til kvarandre. "Er det virkelig sant?" "Men eg trudde..." Hovudpersonen sjølv smila stort, glad for å ha blitt outa på denne måten. Det var tid for avstemning, for fyrste gong stemte eit årsmøte over kjønnet til ein person. Etter litt nøling kunne tellekorpset stadfeste at det var einstemmig, Camilla ER kvinne!

Litt seinare var det klart for Oscar-utdeling. And the Oscar went to....MEG faktisk! For "beste kvinnlige nestleder 2010". Det var eit stort øyeblikk, eg fekk ikkje fram eit ord. Og så eg då, som alltid har drøymt om ein Oscar. Inni meg tenkte eg sjølvsagt "Oh my God! This moment is so much bigger than me! It's for every namless, faceless woman in LLH that now has a chance because this door tonight has been opened!" Eg tenkjer ofte mykje, og på engelsk når eg blir ekstatisk glad! Uansett; T A K K !! Og til dei andre nominerte; kanskje neste år?

Hurra og takk for godt årsmøte!

No comments: