Sunday, November 08, 2009

Skøytelaurdag

Dette har vore ein særs fin laurdag, og eg har trua på at resten av helga blir like fin! I gamle dagar såg eg alltid på skøyteløp* på tv, og ja, eg var nok stundom såpass nerdete at eg skeiv rundetider (og sjølvsagt sluttider). Eg innrømmer at eg ikkje kjenner så godt til dei som går på skøyter no tildags. Borte er Johan Olav Koss, Ådne Søndrål, Bart Veldkamp, Jan Bos, Rintje Ritsma, Gianni Romme og Falco Sandstra. Ja, eg likte dei nederlandske på 90-talet. Det var imidlertid ein amerikanar som skulle få meg til å grine. 1000 meter. OL 1994. Dan Jansen (bildet) tok endeleg gull. Endeleg klarte han det. Kanskje den mest fortente gullmedalja nokonsinne!

Attende til notid. I dag var det verdscup frå Berlin, og eg var så heldig at eg "tilfeldigvis" klikka meg inn på det. Eg har mista litt oversikt over dagens skøyteløparar (no høyres eg nok ut som eg er minst 70 år), men er glad eg fekk sjå Schneider sitt forsøk på å finne ein ny og genial måte å gå på skøyter på. Det var ikkje så genialt som han hadde trudd, og han endte på ein sisteplass. Eg er og glad eg fekk sjå at nordmannen Håvard Bøkko gjekk eit flott løp og til slutt blei nr. to. Det hjelp å løfte beina når ein har klappskøyter! :D

Her kan du sjå den nye teknikken til Schneider

* eg veit at korrekt nynorsk kanskje er "skeiselaup", men det er meir naturleg for meg å skrive "skøyte" og "løp"

No comments: