Monday, November 23, 2009

Fin konsert. (god tittel på blogginnlegget!)

...då Eidsvåg starta konserten med "Kyrie" sette han standarden. Gåsehud med ein gong, noko som skulle kome tilbake fleire gonger iløpet av konserten.

Konserten var ein del av turneen for på promovere den nye samleplata til Bjørn Eidsvåg, og jammen trur eg ikkje at han klarte å velgje det beste av det beste til konserten óg. Som han sa sjølv så har han meir enn nok å velgje i, så å koma ned til to timar er faktisk ei bragd i seg sjølv. Ljosteknikkaren hadde kanskje ikkje sin beste dag på jobben, men trur ikkje nokon fekk konsertopplevinga si øydelagd av det.

Det vakte latter då Bjørn sa at dei framleis var mette etter å ha ete peparkaker i natt (http://www.bt.no/nyheter/lokalt/--Full-mann-skroet-av-husknusingen-969115.html), men han hadde sjølvsagt eit poeng når han sa at det er ei skam at dei ikkje hadde vakthald ei laurdagsnatt på Torgallmenningen. Det er nesten å be om bråk!

Attende til konserten fekk vi sjå ein kjenslekald Eidsvåg framføre kanskje den flauaste songen i norsk pophistorie. Han kunne fortelle oss at han hadde liten lyst til å synge songen "Forbuden frukt", men sidan den var på samleplata hadde han ikkje så mykje val. Heldigvis var ljoset på dette tidspunktet såpass bra at ein såg anletsuttrykka til den ikkje lenger så unge artisten. Stakkars mann!

Eg er svært glad for at han fann plass til songen med strofa "eg miste møkje miste e deg" som eg har høyrd slik ca 10 000 gonger i det siste (forøvrig er den frå "E du den du e"). Fint å høyre "Føtter på fjell" live igjen, det var då eg måtte slutte å vere tøff og grine bittelitt.

Ekstranummer blei det sjølvsagt og, og denne gongen hadde han med seg Lars Vaular på songen "Skyfri himmel" noko som var ganske så koolt. "Eg e kje din kjæreste, eg e din kontaktperson. Velkommen til Sandviken, eg e din kontaktperson". Som folk kanskje veit handlar songen om ei som slit psykisk, og Sandviken siktar her til Sandviken psykiatriske. Det andre ekstranummeret var med Gabrielle, sist sett i X-faktor. Nok ein gong song ein noko flau Eidsvåg, denne gongen om Gabrielle sine "nydelige former" og "brystene som duver når du e engasjert". Men trass at han nok var flau var dette og vakkert.

Avslutninga med "Eg ser" ga meg igjen gåsehud. Fin avslutning! AKK!

Og sjølvsagt takk til Kristoffer for godt konsertselskap som vanleg :) Sigvart neste gong?

No comments: