Thursday, March 05, 2009

Eg trur på alvar


Eg elskar Peter Pan, guten som ikkje ville bli vaksen. I går fekk eg endeleg sjå teaterstykket på Det norske teateret. Det var vakkert, morsomt og rørande. Då Tingeling held på å døy innrømmer eg at eg sat med tårer i augo, men heldigvis klarte vi å få ho til å bli bra igjen. Det gjeld berre å tru!

Frank Kjosås er ein flott Peter Pan. Eg er svært imponert! Eg manglar nesten ord, og eg har lyst til å sjå det igjen. Og igjen. Kanskje DNS kan kjøpe det og setje det opp i Bergen?

8 comments:

Bjørn said...

Enig - veldig fin Peter Pan. Og Frank Kjosås er god også her. (Men hvorfor skal dere stikke av med ham til Bergen? Vi vil ha ham her i Oslo!) :-)

Torill Jørgensen Frøise said...

kjem Frank til Bergen? når? Stas :)

Bjørn said...

Neineinei! Han skal være her!

Hm... Poenget var at jeg regnet med at du ville ha Frank med på kjøpet hvis DNS kjøpte oppsetningen og satte den opp i Bergen. Det var bare det jeg markerte opposisjon til... :-)

Torill Jørgensen Frøise said...

aha. eg gjekk gjennom heile programmet til DNS OG Charte Blanche utan å finne noko. Men jau,Peter Pan utan han vil ikkje vere bra. Vi kan vel LÅNE? Så kan de låne...hm...Helge Jordal? ;)

Bjørn said...

Eh, jeg blir litt skeptisk nå. Kan du virkelig ikke komme på noen bedre?

Tenke, tenke...

Nei, jeg kommer faktisk ikke på en eneste bergenser som er byttbar med Frank Kjosås... :-)

Torill Jørgensen Frøise said...

Sjølvsagt er det mange betre. Ok, kva med Bjarte da? Men vi skal berre byttelåne, altså!

Bjørn said...

Ok, now we're talking!

Torill Jørgensen Frøise said...

kor skal byttehandelen finne sted?