Saturday, February 23, 2008

Oscar night

Snart er det Oscar-utdeling, og denne gang kanskje (antageglig) uten meg, fordi jeg ikke finner ut hvor jeg kan få sett det. I fjor hadde jeg en fin natt sammen med Johannes (på andre siden av gmail-chat). I år er Johannes på Dovre, og prioriterer antagelig soving fremfor en natt sammen med meg og Oscar. På den andre siden har jeg jo ikke sett særlig mange av de nomierte i år, så det er kanskje ikke så stort tap?

Jo, det er det. Det er jo ikke bare vinnerne som er viktige. Det er showet, kjolene (ok, ikke så mye kjolene), kommentarene fra programlederen etc.

Får mimre litt med fjorårets show, og så får jeg alltids med meg "Red carpet" på E!

2 comments:

Anonymous said...

jeg vil også ha en oscar...eller robert, thomas, ståle, even, nils, el...

Anonymous said...

Du er bare lite kresen. :P