Thursday, August 23, 2007

Snart Valg 07



For noen av oss, vi som ikke skal stemme i den kommunen vi bor i, har valget allerede begynt.Fristen for å forhåndsstemme i Norge er innen 7. september. Dersom man forhåndsstemmer i en annen kommune enn hjemkommunen, vil stemmen automatisk bli sendt til hjemkommunen. Siden jeg skal til Oslo neste helg tror jeg at jeg skal stemme der slik at jeg sparer Askøy kommune for porto, og så jeg er sikker på at min stemme kommer frem.

I morgen og lørdag skal jeg stå på stand for Askøy Senterparti på Kleppestø sentersammen med de tre andre som er aktive. Det blir en ny og spennende opplevelse. Jeg er veldig glad for at jeg fikk mulighet, for når sant skal sies hadde jeg aldri så lite valgkampstandabstinenser!

Så om du tilfeldigvis er på Askøy fredag eller lørdag må du ikke nøle med å komme innom standen til Senterpartiet (som vi tilfeldigvis deler med KrF og Demokratene). Jeg lover deg at du blir positivt overrasket!

Les mer om Valg 07, Senterpartiet og Askøy

No comments: