Saturday, March 24, 2007

Last beer at Cafe Amsterdam

Kinovalget i går stod mellom Blood Diamond og The Last King of Scotland. Vi valgte den første. Diamonds are NOT my best friend, for å si det sånn. Vi syntes dessuten begge at det var urettferdig at Leonardo måtte dø i denne filmen også! (Snufs) Var det ikke nok at han ofret livet i "Titanic"?! Spøk til side; en sterk film som alle bør se. Og for alle som ikke vet det; det er ikke krig i Sierra Leone nå (sic).

Etter kinoen var det endelig på tide å introdusere Synnøve for Cafe Amsterdam. Og jeg mener det; jeg kjøper heller en Hoegaarden til kr 72,- enn en Rignes til kr 39,-!

(lurer du på overskriften? Det er selvfølgelig ikke siste øl på Cafe Am'dam, men det passet liksom slik)

Og NSU sa ja til sammenslåing med StL.

3 comments:

Ingaroo said...

Æsj, hva med å IKKE si hva som skjer i filmen når jeg ikke har sett den ennå? Tsk, tsk!

Dessuten vil jeg anbefale The Last King of Scotland også. Skal jeg fortelle deg hvem som dør der? :p

Anonymous said...

da vet vi hvor DU var da NSU sa nei...øh..ja, ok da. TJASJ.

Torill Jørgensen Frøise said...

ingaroo: oups, jeg trodde da virkelig at du hadde klart å somle deg avgårde for å se filmen nå!? Og jeg tipper at The Last King of Scotland dør!?

blålørdag: jepp, bare å begynne button-produksjonen ;D