Sunday, February 25, 2007

Hurra for Georgia

På en dag som dette sender jeg en varm takk til den georgiske tv-kanalen Rustavi 2 som sender Oscar-showet. Denne klarte jeg å finne ved hjelp av JLCs internett-tv. Akkurat nå viser de Mumien, dubbet til russisk over de amerikanske stemmene. Det er litt sånn "tre nøtter til askepott" følelse over det hele ;)

Jeg tør ikke helt å tro at de faktisk kommer til å sende hele showet, særlig fordi det i programmet står:

22:00 Academy Awards Ceremony
23:00 Stalin, LIVE

nå vet jo alle at Stalin har vært død noen år, så dette er sikkert bare noe de skriver for å ikke bli anklaget for å være USA-vennlige.

Wish me luck :D

kl 22.58

Nå har jeg funnet en annen nettv-player, og her får jeg faktisk se ABC. Det var LITT bedre kvalitet på sendingen enn på Rustavi 2. Nå venter jeg (og Johannes) i spenning på at showet skal starte! :)

No comments: