Thursday, October 12, 2006

På kino med Mette-Marit

Tirsdag markerte man Verdensdagen for psykisk helse, og jeg var på kino med Mette-Marit, kjæresten og folk fra jobben. Det fine med å gå på kino med kronprinsessen var at alle for en gangs skyld satt stille til rulleteksten var ferdig! Vil du bli med på kino oftere, Mette-Marit? Jeg likte filmen, men som min kjære så riktig påpekte; debatten etterpå ødela litt av inntrykket. Ikke minst denne dama fra rådet som synes alt alle sa var veldig fint. De AD/HD-rammede "kunstnerne" imponerte meg heller ikke voldsomt. Om du googler "helsebrødre" finner du garantert en annen av debatantene.

Les om dette her:
seher (HUH? Var hun alene? Og premiere? Filmen har dag gått på kino en stund)
Romerikes blad

Etter at filmen og debatten var ferdig skulle vi ta trikken fra Frogner, siden evenementet hadde foregått på Frogner kino, men måtte ta en omvei pga at den amerikanske ambassaden var evakuert. De hadde visst hørt en pipelyd fra en kontainer utenfor. Jeg hører pipelyder i bygården min ofte uten at noen blir evakuert. Det er jo ikke sånn at Goggen sitter på ambassaden heller? Er disse ambassadefolka mer viktige enn meg og de andre som bor her i Urban Living? Jeg bare lurer!


Les om evakueringen her:

Aftenposten

No comments: