Sunday, October 29, 2006

Øl, øl og litt mere

Gårsdagen ble tilbragt på Politikeren, eller var det Paragrafen? Derom strides Mad litt med seg sjøl. Det er veldig bra at vi ikke befant oss på Vår Frelsers Gravlund, iallefall, der er det jo også noen politikere. Nuf said om lokalisering, jeg er jo ikke så god på dette med geografisk spredning og stedssansing.

Kjæresten min er et ølglass, men hun er det peneste av alle ølglass. Hun ville blitt stolt av min dramatisering av 3rd grade of separation (som kunne vært 2nd grade om jeg var litt smartere, noe jeg da tydeligvis IKKE er).

Visste DU at Ibsen var en chatter? Spredningen av dette budskapet vil gjøre Ibsen-kommisjonen veldig glade, og jeg tror jeg herved har funnet et nytt tema for masteroppgaven til Synnøve!

Vi måtte ha ekstern bistand for å finne ut hva "flette" heter på engelsk, for det hadde vi visst lært bort. Jeg aner fortsatt ikke hvorfor vi ville vite det, for vi fikk aldri brukt det i en setning. Men nå kan vi det i alle fall, hvis vi har lyst å snike det inn i en samtale en annen gang.

Og alle var enige om at det var en morsom kveld, absurd men morsom!

Fotnote:
Det er tydelig at jeg ikke er vant til å drikke øl med lesber (takk til hetero- og homsevenner, dere har gjort meg en skikkelig bjørnetjeneste), for i dag har jeg faktisk litt hodepine i klasssen "skal aldri drikke øl mer!"

No comments: