Friday, July 15, 2005

Konspirasjon!!!

Jeg dro til Tønsberg torsdag for å besøke min "gamle" venn Cath, og det viste seg at hele verden skulle være mot meg denne dagen. Tror vi kan kalle det en konspirasjon.
Konspirasjon 1:
Det hadde jo lenge vært fint vær, men hvordan var været denne dagen? Jo...det var ganske kaldt, og etterhvert kom det til og med noen regndråper!

Konspirasjon 2:
På kvelden i 18-tida var det en eksplosjon på Strand i Bærum, noe som førte til at bussen måtte ta en stor omvei og jeg kom meg ikke til Oslo før klokka var godt over 01 om natta. Hvorfor måtte det eksplodere akkurat denne kvelden? Tilfeldig? NEPPE! Og hvorfor åpnet veien kl 02? Say no more..

Konspirasjon 3:
Viking skulle fly hjem fra Nord-Irland etter UEFA-kampen mot Portadown, og hva skjer? Jo, det blir problemer med å lande. De kalte det "tekniske problemer", men jeg vet bedre. Målet var å få rydda Viking av banen for godt, og da snakker jeg ikke bare om fotball-banen! Heldigvis gikk det bra!

Konklusjon:
Denne dagen var hele verden mot meg!


...ellers var det hyggelig å være på besøk i Vestfold-byen!

No comments: