Monday, May 02, 2005

Kom mai du....eh...

Fredagen viste at jeg er mye mer handy en det kan se ut ved første øyekast. Søster Elin hadde vært på IKEA og kjøpt noen nærmeste utilnærmelige møbler, men jodda, jeg klarte å skru dem sammen, no problems! Det MÅ være takket være det utrolig kjekke verktøyet som følger med IKEA-møblene!

Lørdagen viste at Mina ikke er så tøff som hun se ut ved første øyekast. Det ER visst veldig skummelt med radiobiler, men heldigvis kom hun over karusellskrekken ved å kjøre noen runder på bil-/motorsykkelkarusellen!

Søndagen viste at 1. mai-tog slettes ikke trenger å være så kjedelig som man tror. Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å gå i toget, men når jeg kom ned til byen og ble stående 1 meter fra Senterstud-kompisene hadde jeg ikke så stort valg. "Edelt er mennesket,jorden er rik,finnes det nød og sult skyldes det svik", synging av "mellom bakkar og berg" og småroping av slagord gjorde susen. Jeg lekte president og vinka høflig til kjente som stod langs ruten.

Mandagen viste at mai slettes ikke er så skjønn som enkelte vil ha det til, det regner jo, for pokker! Hva skjer?!

No comments: