Monday, April 18, 2005

Weekend

Så var helga over, nok en gang! Sær greie det der, med helger som kommer og går.

På lørdag var det Ikea med søster-Elin og Mina. Nå tenker du sikkert (antagelig, nesten ikke, kanskje ikke, absolutt ikke, ikke) at man må være litt gærn for å dra på Ikea en lørdag med en unge på 2 1/2 år... Mina hadde klemt seg i døra et par dager før, så hun hadde superkul bandasje på fingeren, som hun var aldri så lite stolt av. Dessuten ny og fin tatovering; for "Tante har tatovering, og da vil jeg også ha!". Det er GODT man er et forbilde for de små. Vi fikk handla litt på Ikea, og så bar det hjem for å skru sammen det vi hadde handla. Jeg tror jammen meg Mina har anlegg for sånn, for flinkere 2-åring skal du lete lenge etter. Da jeg så hvor flink hun var til å skru sammen ting skjønte jeg plutselig ALT. Det var ingen dør som hadde forårsaket skaden på fingeren, men kappsagen på fabrikken som min søster sender henne til hver dag for å tjene litt ekstra penger!! Men siden det er tjukke slekta skal jeg la være å si noe til noen om dette!! På bildet under ser du meg og Mina for 2 1/2 år siden...






Ellers ble det litt film i helga, noe som ikke burde sjokkere noen. Fikk sett både "Bowling for Columbine" og "Elephant", altså en fin-fin Anti-Amerikansk helg! :)

Nå sitter jeg her og lurer på om noen skal ringe meg, for det burde jo noen gjøre, men man får smøre seg med litt tålmodighet, tenker jeg (Får man kjøpt det på tube??!!)!

No comments: