Wednesday, April 27, 2005

Stol aldri på internett

Jeg hadde gleda meg hele dagen til å se Pernille, men hva skjer? Jo, det er slettes ikke Pernille som er der i tillegg til Frank Lønseth, Jonna Støme, Ørjan Burøe og konferansier: Øyvind Loven...det er faktisk en totning (som i og for seg var veldig morsom, men dog ingen Pernille). Ble litt skuffa, men tøff som jeg er beit jeg tenna sammen og tenkte "Dette SKAL jeg klare! To timer med mannehumor blir nok bra!" Innrømmer at ikke alt falt helt i smak, feks er humoren til menn veldig forutsigbar når det gjelder sex/sjekking etc. Og ikke MINST homofili... (akk-akk-akk)

Men likevel; alle var enige om at det hadde vært en fin aften! Straks klar til seminar igjen, idag skal vi snakke om STORE prosjekter og sånn. Og så er det "Hurry Curry" etterpå. :)

3 comments:

Ingaroo said...

Akkurat det samme skjedde da vi skulle dit. Pernille var blitt bytta ut med...uhmm...husker ikke helt. Men Espen Beranek Holm lukta i alle fall godt, da.

Torill Jørgensen Frøise said...

Aha, jeg ser et mønster her! Hver gang en person av typen "homofilus femininicus" skal på "latter" later de som om Pernille skal være der for at vi skal glede oss...og så erstatter de henne med en eller annen... MANN.

Ingaroo said...

Er det for å prøve å omvende oss???