Tuesday, September 14, 2004

Nå står tiden stille

Gårsdagens Gallup-hendelse:
Mann tar telefonen: "Ja, hallo?"
Undertegnede: "God kveld mitt navn er blablabla og jeg ringer fra Norsk Gallup. Jeg skulle gjerne snakket med den i hustanden som sist hadde bursdag."
Mann: "Nei, eg bor aleina her eg!"
Undertegnede: "Ja, men da er det faktisk deg jeg skal snakke med!"
Mann: "Men eg har då ikkje bursdag?"
Undertegnede: "Aldri?"
Mann: "Nei, det e i allefall fleire år sidan!"
Undertegnede (som nå skjønner at dette kunne blitt et laaaang intervju): "Okei, da beklager jeg forstyrrelsen, ha en fin-fin kveld!"
Mann: "Hade!" Før han rekker å slenge på røret høres det i bakgrunnen: "Kem va det?"
Det får meg til å spørre, hvem var dét???
Vel vel, det er ikke så enkelt å skulle svare på spørsmål.

Ellers gikk kvelden med til undring og bekreftelser. Positive tanker og fundamentbygging.

Nå er det på tide å lese litt aviser og vente på hva-er-det-lurt-å-gjøre-i-Brüssel-rapporten.

Verdt å vente på: Sigvart Dagslands neste CD ”Underlig Frihet” som utgis 11. oktober, faktisk på bursdagen til min lillebror! :)






1 comment:

Ingaroo said...

LOL! Kjenner meg nesten litt for godt igjen der, gitt! *sukker og stønner litt*