Sunday, April 15, 2007

Landsmøte

De to første dagene av landsmøtet i StL er unnagjort. Hittil har vi/de sagt nei til sammenslåing med NSU, hatt telleproblemer, bråkt litt for mye på hotellet, gitt ut mange fine utgaver av LM-avisen LM-Status og gjennomført en vellykket landsmøtemiddag. Nå gjenstår bare det mange ser på som høydepunktet; valg av nytt styre, organisasjonskomite og valgkomite.

Under middagen i kveld var Kristina toastmaster. Hun ledet oss gjennom kvelden på en knirkefri måte. Jeg er spesielt fornøyd med at hun sa at det kanskje finnes fler enn to kjønn. Godt å se at noen tar ting kjapt! :)

Vi fikk fin-fine gaver av styret. Denne gang var temaet sko. Det ble sagt at jentene i sekretariatet har sko-fetisj. Siden jeg fikk gummisko, antar jeg at de mente alle unntatt meg! Men gummisko (eller støvler som noen liker å kalle det) er kjekt å ha når man skal flytte til Askøy.


Mine nye sko. Legg også merke til at det er Viking-sko. HEIA VIKING!!

Nå ser jeg frem til valget i morgen - sommerfugler i magen som vanlig, men jeg tror det blir bra. Jeg skal jobbe med det nye styret i en uke, men jeg rekker nok å bli LITT kjent med dem.

Nå skal jeg nok finne senga, og satser på at de på naborommet snart har drukket opp det de hadde med seg av drikkevarer slik at de blir stille. Om dere ser dette; det er ganske lydt på hotellet og jeg bor i 7. etasje. (tipper nemlig på at noen av de som er på festen sitter på facebook).

Ellers...blid og fornøyd, og ser frem til å komme hjem. Tirsdag kommer det besøk fra Askøy for å inspisere gummiskoene mine! O'lykke! :D

....og fiiine styret vårt. Det er mine siste ord!

1 comment:

Anonymous said...

De kunne godt ha gitt deg et par sko (støvler) som pekte samme veien, synes jeg...!