Thursday, March 15, 2007

(Hey now, hey now) Don't dream it's over

Det sang Crowded House, og i dag var det crowded house på Homohuset i KG 12. Det skulle markere slutten på et år som nestleder i LLH Oslo og Akershus.

Det føles ikke lenge siden jeg fikk telefonen fra valgkomiteen. Jeg stod på Glassmagasinet og skulle kjøpe søppelbøtte. Siden den gang har jeg lært uendelig mye. Jeg har fått gode venner og diskusjonspartnere. Jeg har blitt mer engasjert i spørsmål rundt homofili enn jeg noen gang har vært eller trodd jeg skulle bli. Jeg har fått lov til å være med å arrangere et landsmøte uten å bruke en halv million kroner. Jeg har fått sett hva som egentlig gjør at Skeive dager er så bra som det er. Jeg har lært å bygge scene. Jeg har lært meg at det er grenser for hvor mye regn en mobiltelefon kan tåle. Jeg har blitt ambassadør for OXLO. Jeg har sett en kafé og et bibliotek bli til og ta form. Slik kunne jeg fortsatt ganske lenge, men av hensyn til at noen kanskje skal lese dette stopper jeg her. Som dere skjønner har det vært et veldig bra år! Mye takket være de andre vakre menneskene som har sittet i styret sammen med meg.

Nå har nye krefter tatt over. Dvs roret holder fremdeles Christian i. Det er litt trygt å tenke på. Det er også en trygghet å vite at en som er engasjert i studentenes ved og vel sitter i nestledervervet. Samt at fire av mine gamle styrekolleger fremdeles er der. Jeg ønsker dere lykke til i året som kommer!! Break a leg, ev. et håndledd! ;)

Og om du lurte; jeg har søppelbøtta fremdeles!

No comments: