Monday, February 05, 2007

iPod Gum?

iPod Shuffle var kjent som iPoden som ikke var større enn en pakke tyggegummi. Dette var av en eller annen grunn veldig tiltalende for mange, også for meg. Derfor gikk jeg tilanskaffelse til et eksemplar av vidunderet. Når jeg i tillegg fikk en av LLH som jeg kunne gi til Synnøve var lykken komplett.

Alt var rosenrødt og vidunderlig, helt til i går kveld. Da fikk jeg virkelig øynene opp. Jeg hadde sett glimt av den før, men aldri følt slik ønske om å kunne bytte ut tyggegummi-iPoden mot denne vakre saken. Det er jo ikke et mål i seg selv at iPoden skal være så stor som en tyggegummipakke. Det fører egentlig bare til problemer. Målet er at den skal se fin ut, og det gjør den nå...bare i en annen versjon enn den jeg har nå.

Problemene kumulerte virkelig da jeg på vei hjem fra jobb i dag stakk høretelefonene inn i pakken med Extra jeg hadde i jakkelomma. "Dette hadde aldri skjedd dersom jeg hadde hatt den nyeste iPod Shuffel'n", tenkte jeg "den hadde jo allerede vært festa i jakkeslaget mitt og fått meg til å se utrolig kul ut."

Hva ville DU valgt?!

No comments: