Thursday, December 07, 2006

Besøket på Djeveløya *

Etter en kort helg (som ble en dag lengre enn planlagt) på Askøy er jeg tilbake i Oslo igjen. Det gleder meg stort at den yngste søsteren til Synnøve er ganske lett påvirkelig hva fotball angår, dere kan jo bare gjette hvilket lag hun holder med. Ubongo ble også veldig populært :) Ellers var det julegaveshopping (man får UTROLIG mye fint på Nille til en billig penge, bare spør Helene på 7), pepperkakebaking og adventskalenderåpning. Jeg hadde laget kalender til Synnøve, og de små var MINST like spent som Synnøve på hva det var i dagens pose. Det er fint at man kan glede så mange!

Nå er jeg altså tilbake i Oslo, med en slags tomhetsfølelse, og egentlig vil jeg bare tilbake til Askøy. Jeg håper på et førjulsmirakel. Det kan vise seg at det ikke kommer til å oppstå, og det kan bli en tøff tid fremover.

Til slutt kan jeg si; ja, jeg HAR verdens beste kjæreste! (og har lov å skryte litt av det iblant) :)

* Askøy kalles visst Djeveløya

No comments: