"Kjære kunde! Vi har den glede å invitere deg og ditt firma til Kontorpostens dag 3. februar på Det Norske Teater kl 11.00 - 14.00.
Formålet er gå gi deg som kunde en mulighet til å se nærmere på Postens kontorpostløsninger. Her vil du blant annet få muligheten til å stille spørsmål, og selv oppleve produktene på nært hold.
I tillegg til dette vil det også være andre innslag som vi håper du vil like.
Noen stikkord er:
- konkurranser med flotte premier
- god lunsj
- kulturelt innslag fra Det Norske Teateret
- omvisning bak scenen på Det Norske Teateret. Guidet tur starter kl 11.15.
Få plasser så vær tidlig ute! "
Dette brevet fikk jeg altså i dag. Min første kommentar er; hvor NÆR får jeg komme produktene...og hvilke produkter er det snakk om? Er litt usikker på om jeg ønsker denne nærheten. Jeg føler at de burde formulert brevet på en annen måte, f.eks.
"Dersom du ikke liker dette kommer du garantert til å like..." og så kunne oppramsingen av de tingene JEG ville sett på som spennende kommet.
Jeg lurer også litt på om del èn (spørsmålene og nærheten) kun vil ta 15 min. Dersom dette er tilfelle kunne jeg nok meldt meg på. Dette må jeg forske litt mer på!
:)
1 comment:
...hadde du vore der, kunne du fått den store glede av å ete lunch i lag med ein haug pensjonistar og heile styret i Noregs Mållag (som skulle ha generalprøve før kongeleg entrè seinare på kvelden). Tenk det, du! ;)
Ut frå plakatane dei tok ned då me var for å sjekke lokala før kongen kom, trur eg også det var det store du gjekk glipp av. For desse produkta dei kunne tilby, såg elles ganske keisame ut...
Post a Comment