Monday, August 29, 2005

Madagaskar, A-ha-opplevelse, Viking og fremgang

1. Fredag var jeg på kino sammen med Inger Marie og Merethe for å se filmen "Madagaskar". Det mest festlige var nok å høre på Merethe som antagelig var den som koste seg mest av alle på kinoen! :)

2. Jeg kan vel ikke si at jeg hadde en unik opplevelse lørdag, siden ca 120 000 andre gjorde akkurat det samme som meg; nemlig å dra til Frognerparken for å oppleve A-ha. Høydepunktet i konserten var nok når de spilte Take On Me!

3. Molde - Viking 1 - 2! Og hvem scora det siste målet, og var banens beste?! Jo, denne mannen, selvfølgelig!!


4. Nå kommer SP for fullt, og på MMI sin augustmåling går vi frem til 7,9% :) Jeg tror det skyldes ballongblåsinga mi, faktisk!!



5. Tja, det kan jeg skrive litt om på et senere tidspunkt... ;)

No comments: