Friday, August 05, 2005

Anne fra Reinsvoll

På vei til jobb i dag kom jeg til å tenke på Anne fra Reinsvoll. Hun gikk i 2Ø på Raufoss vdg skole sammen med bl.a. undertegnede. Første dagen kjente jeg ingen i klassen, og hva gjør man da? Jo, man ser ut en person som ser hyggelig ut (og gjerne en som heller ikke ser ut til å kjenne så mange), og tar mot til seg og går bort i friminuttet og spør: "Hei, går ikke vi i samme klasse?" Man later som om man tilfeldigvis kommer på det, men det er selvfølgelig nøye gjennomtenkt. Jeg må innrømme at det var en liten nedtur når hun svarer: "Nei, det tror jeg ikke?!" Heldigvis fikk jeg overbevist henne om at vi gjorde det, og faktisk ble vi venner!

Anne var eldre enn oss andre, kanskje tja..noenogtjue? Hun var veldig hyggelig, og jeg hadde nok et lite crush på henne også. Jeg er veldig usikker på hvorfor jeg begynte å tenke på henne akkurat i dag, men det kan nok være fordi skolestart nærmer seg. Jeg prøver å huske hva hun het til etternavn, men den delen av hjernen fungerer ikke helt for øyeblikket.

Men..om du Anne skulle lese dette er det bare å ta kontakt!

No comments: