Saturday, June 11, 2005

Mannen med de mange a'ene i navnet sitt

Paal Flaata (x-Midnight Choir) er selvfølgelig den jeg sikter til i overskriften. Det er nemlig Grünerløkka-dagene i helga, og Paal var en av grunnene til at jeg gikk dit i dag. En meget bra konsert på en meget fin første-ferie-dag! Det var ikke noe minus at han slo til med noen MC-låter. Før Paal entret scenen fikk vi også høre Ole Paus, og jeg innrømmer at jeg får klump i halsen når han synger "Det begynner å ligne et liv (det begynner å ligne en bønn)", men setter pris på om dette blir mellom deg og meg! Bilder fra dagen vil komme etterhvert. (Tenkte å legge dem inn med en gang, men det kan man jo ikke på denne fancy internett-cafeen jeg sitter nå!) Etter konserten kjøpte jeg meg noen CDer, Paals siste, samleplata med Midnight Choir og Gatas Parlament (som seg hør og bør).

Og nå sitter jeg her da, sammen med andre nerder, og prøver å fortelle noe morsomt, interessant og spennende - eller aller helst alt på en gang... men TROR jeg mislykkes litt! Velvel..jeg får komme meg ut i sommeren igjen!

To dager til jeg reiser til the land of the Vikings and Dagsland(s). Hurra! :)

PS! Paal er en pen mann med en nydelig stemme...han har noe nesten Elvisaktig over seg...

No comments: