Monday, April 25, 2005

Jag trodde änglarna fanns (Egil Østenstad)

Så var det slutt! Finito! The end! Het einde! конец! 终止! Das Ende! Slut! Eller egentlig ikke før den 30., men slutt for min del. Hva da, spør du kanskje? Jo, "Sound of Musvik"... Til tross for at de hadde tatt ut scenen fra Bibliotekhøgskolen i Bern var det et enestående stykke, også denne gangen! Det er en fare for at jeg kommer til å gå rundt å si "Jezzuz", "dotter mykkar" og nynne på sangene en god stund fremover! Anders har egentlig en veldig bra sangstemme, når jeg tenker meg litt om. Synd han ikke fikk brukt denne i "Helmer og Sigurdson"! Kanskje den burde bli lagd som musical? Hm, det er noe å tenke på!!

Gårsdagens store helt, Egil Østenstad, fiksa tre velfortjente poeng til Viking! :) Jeg tror dette kommer til å bli en veldig, veldig bra sesong, faktisk! Har planer om å se Viking når de kommer til hovedstaden...







Tuddelu! :D

3 comments:

Ingaroo said...

Ja, Anders kan liksom synge, og så plutselig kanskje ikke helt likevel. *er litt usikker* Men Helmer og Sigurdsson som musikal hadde blitt en diger suksess eller fiasko, alt ettersom hva været brakte. Savner Musvik, jeg også, men vi HAR jo sett den noen ganger nå, og jeg må si at jeg tenkte det var nok med fem ganger da jeg hadde sett den på torsdag - en forestilling hvor byrådet ble dratt med og hvor Anders datt helt ut av det og Johannes bare stod og lo. Encore!

Torill Jørgensen Frøise said...

De hadde liksom ingen store feil på fredag, ikke som jeg la merke til. Det var i det hele tatt en strålende aften! :)

Ingaroo said...

Å "komme ut av det" blir IKKE sett på som en feil fra min side når f.eks. Anders er involvert. La Cage uten Anders sine små krumspring rundt manus var jo...fremdeles sensasjonelt bra, men ikke like festlig...når man hadde sett det en god del ganger. :-)