Friday, February 25, 2005

Ut på tur

I går var det ut-i-skogen-dag sammen med kontoret. Innrømmer vel at jeg ikke var superoptimist med tanke på at det var kaldt og jeg HAR tross alt ikke vært speider. Tross dette traska jeg i vei godt påkledd og med sekken full av... Senterparti-papir. Spøken til Njål om at "De kan vi bruke til bål, for tørre ting brenner godt!" kan du spare deg! :)

Vel fremme på Frognerseteren fant vi ut at det VAR kaldere på fjellet enn nede i dalen. Jeg VISSTE at Viking-skjerfet mitt kom til å komme til nytte en gang!! :) Det ble grilling, leking og fremføring av limrick. Jeg klarte heldigvis å overtale alle til å dra ned tidligere enn det som var planen!!

Om ettermiddagen var det resolusjonskomitemøte, og forklaringen min om hvorfor jeg lukta bål ble godtatt (enkelte ting er veldig viktig å forklare, har jeg funnet ut..). Jeg håper VIRKELIG at årsmøtet går inn for resolusjonen min om velferd for småfe! :)

Tuddelu!

No comments: